Voor 15:00 besteld, is morgen in huis!

Garantie


Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met de ontvangen bestelling, neem dan contact met ons op.
Bij Boled streven we ernaar om onze klanten 100% tevreden te stellen met het product dat ze bij ons hebben gekocht. Als je problemen ondervindt met de verzending of het product, en je bent gefrustreerd, neem dan contact met ons op en ons team zal je direct helpen!

Hier zijn enkele FAQ's met betrekking tot ons retourbeleid:

1. WAT IS HET RETOURTERMIJN?
Je kunt een product retourneren 14 dagen nadat je deze van ons hebt ontvangen.

2. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUG KRIJG?
Een volledige terugbetaling zal worden verstrekt aan de oorspronkelijke betaalmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze niet zijn gebruikt.
Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

3. MOET IK BETALEN VOOR DE VERZENDING VAN MIJN RETOURZENDING?
Nee bij Boled kun je je product gratis retourneren. Op de pakbon staan de stappen hoe je dit kunt doen.

4. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET JULLIE OP TE NEMEN?
Ja. Volg de stappen op de pakbon om het product te retourneren. Let op: Het product moet in originele staat en zonder gebruikssporen worden geretourneerd.

5. HOE KAN IK CONTACT MET JULLIE OPNEMEN?
Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@boled.nl of via de telefoon. Het Boled team werkt 5 dagen per week, 8 uur per dag. Wij garanderen altijd een reactie binnen 12 uur en helpen je graag verder!

6. MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?
Voor de snelste afhandeling, voeg een foto bij die de slechte kwaliteit of het beschadigde gedeelte van het artikel aantoont. De meest optimale foto's bevinden zich op een vlakke ondergrond, waarbij de tag en de fout duidelijk worden weergegeven. Wij zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.